2012. augusztus 12., vasárnap

Scrappelünk scrapbook minialbum

A közel lassan egy év alatt, nagy örömömre, számtalan scrapbook-os találkozón vettem részt Debrecenben. Ezeket az emlékeket zártam egy minialbumba. A borítóra elhelyeztem az augusztusi talink bolondozásának jelképeit, a bajuszt és a scrap(p)elek dekorgombot, amit nagyon a magaménak érzek. Hiszen szőke és piros hajpántot visel :)



Középen vízszintesen gessoval festettem, papírt varrtam, címet ragasztottam.


Az első oldalon, a legelső találkozást megörökítő csoportkép szerepel, amelyet EvaDraga foglalt digitális scrapbook oldalba, így nem a fényképet, hanem az oldalt helyeztem el az oldalon:


A második oldalon fekete és kék festékkel fröcsköltem és számokat pecsételtem:


A harmadik oldal alapját háromszög alakú maszkkal és gessoval alapoztam, melyre gézlap, baker twine és neonzöld dekortapasz került:




A harmadik találkozót NessitaÁgi foglalta digitális oldalba, így itt ezt használtam, 3D ragasztószalaggal kiemeltem és díszítettem egy kicsit:




Az ötödik talink. A papíralapra köröket pecsételtem, pici dekortapasz, maszk és dymo felirat és kiegészítők:




A hatodik oldalon fehér festékkel festettem, amelyre zöld tintával misteztem, majd bélyegeztem:




A hetedik oldal alapját a papír adja, amit középen fehér pasztával festettem, dekorszalagot ragasztottam, majd erre kerültek a díszítőelemek, pecsétek, cérna, csillag, bajusz:


és egy mini bajusz:

Az első 4 oldal a tegnapi közös alkotás eredményei :)

A találkozós képek után pedig következnek a többiektől kapott ajándék oldalak, amelyekre még hiányoznak a fotók, így azokat is hamarosan mutatom! A saját oldalam pedig itt található.

(Neveztem ide és ide is)

Örülök, hogy nálam jártál, további szép napot!
Timi

 Follow Me on Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése