2016. december 9., péntek

Let's go!


Az egyik 'fő emlék' az életünkben, amikor megtanulunk kerékpározni. Azt soha nem felejtjük el.
A saját emlékeim között is élénken él, amikor én is megtanultam bicajozni. Mindenesetre a legjobb ha a gyermekemnek scrapbook oldalon is megőrzöm az emlékét. Íme A pillanat:


A kommentet pauszpapírra nyomtattam és rávarrtam a fényképre.


Az oldalamra mindenféle Crate Paper kiegészítőket banner (zászló) formában helyeztem el, majd varrógéppel rávarrtam.  A c/o címkét egy G betűmatricával alakítottam át.


UPDATE 17.12.2016:
Az oldalamat a hét oldalának választották az amerikai Studio Calico-n!
My layout is LOTW (Layout of the Week) on the STUDIO CALICO!!!



Supplies:
Crate Paper Notes & Things | Studio Calico Jubilee Kit/cork stars | vellum, washi tape

Happy crafting everyone! 
xo Timi

Facebook | Instagram | Pinterest | Youtube

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése